PIERWSZE LEKCJE W RAMACH KAMPANII „NORMALNE, ŻE ICH DOTYKAM” JUŻ ZA NAMI!

17.11.2022

Za nami już pierwsze zajęcia, które spotkały się z pozytywną reakcją ze strony nauczycieli i uczennic, od których słyszymy, że zajęcia są angażujące i świetnie przygotowane. Pierwsze lekcje zostały przeprowadzone przez Panią Violettę Więzowską we Włocławku i Panią Adrianę Nowak w Kędzierzynie-Koźlu. Pani Adriana podzieliła się wrażeniami na swoim profilu na Facebooku, a my jesteśmy dumni, że mamy tak wspaniałe ekspertki. ❤️

„Jestem zaszczycona, że dzięki Avon Polska i Fundacji Rak’n’roll mogę jako ekspert edukować nastolatki […] w ramach wyjątkowej, ogólnopolskiej kampanii samobadania piersi. […] Kampania prowadzona jest w duchu body positive – idei szacunku i akceptacji ciała”.

Razem tworzymy lepszy świat i zmieniamy rzeczywistość nastolatek w Polsce!

Adriana Nowak, Avon District Sales Manager
Adriana Nowak, Avon District Sales Manager

Już 61 szkół i ponad 7 000 uczennic zgłosiło się do kampanii „Normalne, że ich dotykam”!

17.11.2022

W wrześniu wystartowaliśmy z kampanią „Normalne, że ich dotykam”, której celem jest przekazanie nastolatkom, że dotykanie swoich piersi jest bardzo ważne i normalne. W ramach akcji Konsultantki Avon przeprowadzają lekcje samobadania piersi w szkołach w całej Polsce. Na pierwsze wyniki nie musieliśmy długo czekać, a rezultaty już teraz są powodem do dumy!

Nie moglibyśmy zrealizować tej kampanii bez pomocy Konsultantek, jednak to zaangażowanie przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Do kampanii zgłosiło się ponad 100 Konsultantek z całej Polski, które chcą dokonać prawdziwej zmiany społecznej – uświadomić młodym dziewczynom, jak ważna jest profilaktyka. Jesteśmy z nich dumni i dziękujemy!

49 Konsultantek wzięło udział w szkoleniach stacjonarnych, aby mogły jako ekspertki prowadzić lekcje w szkołach. Podczas szkoleń ekspertka z Fundacji Rak’n’Roll pokazała na fantomach, w jaki sposób przeprowadzać samobadanie piersi, a Pani metodyk, przeprowadziła uczestniczki przez scenariusz lekcji i odpowiedziała na pytania i wątpliwości dotyczące pracy z nastolatkami.

Naszym celem w roku szkolnym 2022/2023 jest przeprowadzenie lekcji w 100 szkołach ponadpodstawowych dla 2 500 dziewcząt, a już dziś do akcji zgłosiło się aż 61 szkół, w których przeprowadzimy zajęcia dla ponad 7 000 uczennic! To wynik, który aż trzykrotnie przewyższa nasze oczekiwania, a to jeszcze nie koniec. To świadczy o tym, jak bardzo ta kampania jest potrzebna.

Możemy również pochwalić się super wynikami kampanii digitalowej – na YouTube, TikToku, Instagramie i Facebooku. Kampania dotarła już do 77% dziewcząt w wieku 16+, a liczba ta stale rośnie. Nie byłoby to możliwe również bez Waszego wsparcia – dzielenia się materiałami, udostępniania postów w mediach społecznościowych. Dziękujemy!

Premiera spotu promującego 4 edycję kampanii Dzień na U

20.10.2022

Ruszamy z kolejną edycją kampanii Dzień na U, którą 4 lata temu zainicjowaliśmy razem z Fundacją Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

Dzień na U to dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, by potwierdzić swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. To, czego w razie potrzeby powinni szukać, to chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać.

Dziś premiera spotu promującego akcję, w którym poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało, pojawiają się także cała plejada polskich gwiazd.

Rok temu warszawska Syrenka zeszła z postumentu i poszła na USG piersi. W tym roku znowu nie ma jej na pomniku… Gdzie jest? Co robi i z kim? Obejrzyj spot kampanii i wszystko stanie się jasne!

Każdy z nas potrzebuje jednego dnia w roku, aby potwierdzić swoje zdrowie. Regularne badania są formą dbania o siebie tak naturalną, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness.

Zrób sobie Dzień na U! Ten jeden raz w roku ktoś Cię zastąpi!

Ruszają zapisy na badania w ramach „Gabinetów z Różową Wstążką”

20.10.2022



Już w najbliższą sobotę, 15 października, startuje 15 edycja „Gabinetów z Różową Wstążką”. Pula 5000 dofinansowanych przez Avon badań USG piersi będzie dostępna dla kobiet w 78 gabinetach w całej Polsce. Lista placówek w zakładce https://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka/

„Gabinety z Różową Wstążką” zostały zapoczątkowane przez Avon w 2007 roku, a wkrótce potem do przedsięwzięcia dołączyło Stowarzyszenie ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum. Przez ten czas inicjatywa na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń „różowego października” – Miesiąca Świadomości Raka Piersi.

Dotychczas dofinansowaliśmy ponad 50 000 badań USG piersi, przekazując co roku ok. 500 tys. zł. W każdej edycji biorą udział najlepsze placówki ginekologiczne z całej Polski, w których kobiety mogą potwierdzić zdrowie swoich piersi.

Celem akcji jest jednak nie tylko ułatwienie Polkom dostępu do badań profilaktycznych, ale także przełamanie wśród nich wewnętrznych barier przed badaniem USG piersi i przypomnienie, żeby raz w roku zaplanowały swój „Dzień na U”.

W ankiecie, którą przeprowadziliśmy wśród kobiet, które w 2021 roku wzięły udział w akcji, aż 60% ankietowanych przyznało, że w ostatnim roku lekarz nie badał im piersi w czasie standardowej wizyty lekarskiej oraz że to kampania „Dzień na U” zachęciła je do przyjścia na badanie USG. 56% pacjentek zadeklarowało, że będzie badać piersi częściej, niż do tej pory*.

Niemal 7 na 10 kobiet uczestniczących w zeszłorocznej edycji podkreśla, że to właśnie kampania zachęciła je do przyjścia na badanie, a aż 97% pacjentek przyznało, że były zadowolone z przeprowadzonego badania.

Obok badań w gabinecie, istotną rolę w profilaktyce choroby odgrywa także samobadanie piersi. W ubiegłorocznej ankiecie 76% kobiet potwierdziło, że wykonuje samobadanie, ale tylko jedna czwarta z nich przyznała, że robi to w każdym miesiącu.* Dlatego też w ramach „Gabinetów z Różową Wstążką” promowany jest ten pozytywny nawyk. Każda dziewczyna i kobieta, która regularnie dotyka i poznaje swoje piersi, wie jakie są one normalnie i łatwiej zaobserwuje ewentualne zmiany, by móc je dalej skonsultować ze specjalistą.

Strach przed chorobą jest ciągle największą barierą wśród kobiet przed wykonywaniem badań. Dlatego tak ważne jest przełamywanie tej obawy, propagowanie zachowań profilaktycznych oraz zachęcanie pań do obserwowania, poznawania i troski o własne piersi.

Kampanię Avon Kontra Rak Piersi można wspierać przez cały rok, kupując produkty z Różową Wstążką, które dostępne są u Konsultantek Avon i na stronie www.avon.pl.

***

*Dane pochodzą z anonimowych ankiet przeprowadzonych wśród pacjentek uczestniczących w badaniach USG w ramach Akcji „Gabinety z Różową Wstążką” w 2021 roku, N=903.
**Na podstawie danych opublikowanych przez NFZ oraz Krajowy Rejestr Nowotworów w 2021 roku.
***Na podstawie statystyk prowadzonych przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum.

Gabinety z Różową Wstążką – o tym się mówi!

18.10.2022

Tegoroczna edycja naszych „Gabinetów z Różową Wstążką” ruszy 15 października, w Europejski Dzień Świadomości Raka Piersi, ale w mediach już o niej słychać! We wtorek gościem „Warszawskiego dnia” w TVP3 był doktor Jacek Tulimowski, Specjalista ginekolog-położnik-ultrasonolog, który od lat jest zaangażowany w naszą akcję badań USG, a także wspiera nas jako partner merytoryczny.

W programie dr Tulimowski mówił o tym, jak ważna jest profilaktyka i regularne badanie dla wszystkich kobiet – dla młodych dziewcząt, kobiet w ciąży, kobiet dojrzałych i naszych seniorek. Przytoczył także kilka interesujących statystyk. I oczywiście zachęcił kobiety do wzięcia udziału w akcji „Gabinety z Różową Wstążką”.

Wywiad z dr Jackiem Tulimowskim można obejrzeć TUTAJ

Jakie są Twoje trzy słowa?

05.10.2022

Okrągłe, miękkie, wrażliwe? Delikatne, kształtne, średniego rozmiaru? A może drobne, sterczące piłeczki? Jakie trzy słowa najlepiej opisują Twoje piersi? W najnowszej kampanii #NormalneZeIchDotykam (#NormalForMe), przygotowanej na Miesiąc Świadomości Raka Piersi, zachęcamy kobiety do poznawania swoich piersi i opisania ich w trzech słowach.

W ramach obchodów tegorocznego „różowego października” kierujemy społeczną uwagę na niezwykle istotną kwestię kształtowania i promowania wśród kobiet nawyku regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Mając na celu zwiększanie świadomości znaczenia wczesnego wykrywania niepokojących objawów, w kampanii #NormalneZeIchDotykam, zachęcamy do poznawania swoich piersi takimi, jakie są na co dzień.

Dlatego też zaprasza kobiety do dzielenia się w Social Mediach trzema słowami opisującymi wygląd ich piersi. Bowiem, gdy wiesz, jakie są normalnie twoje piersi, łatwiej będzie ci zauważyć ewentualne zmiany, a wczesne ich wykrycie i kontakt z lekarzem to najlepsze działania profilaktyczne.

„Chcemy przełamać barierę przed rozmowami na temat zdrowia piersi, pomóc ludziom poznać objawy raka piersi i informować, jakie działania należy podejmować w przypadku ich wystąpienia. Dlatego zachęcamy kobiety, a także mężczyzn, do podzielenia się trzema słowami opisującymi ich piersi na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku, aby zwiększyć świadomość i przypomnieć, jak ważne jest samobadanie” – mówi Angela Cretu, CEO Avon.

W tym roku przypada także jubileusz 30-lecia działalności Avon na rzecz budowania i rozwijania świadomości raka piersi na całym świecie. W tym czasie przekazaliśmy 947 mln USD na wspieranie profilaktyki, umożliwiając wykonanie 16 milionów badań pozwalających na potwierdzenie zdrowia piersi u kobiet na całym świecie (Raport Avon “Responsible Business Report”). Tylko w 2021 roku 406 tysięcy. kobiet otrzymało wsparcie dzięki naszym dotacjom na rzecz fundacji i organizacji zajmujących się problematyką raka piersi.

W Polsce od 1998 roku prowadzimy kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce tej choroby w kraju. W ramach kampanii, co roku organizujemy akcję „Gabinety z Różową Wstążką”, której celem jest ułatwianie kobietom dostępu do badań USG oraz promocja zdrowego, pozytywnego nawyku regularnego badania i dbania o piersi. Do tej pory dofinansowaliśmy ponad 58 tysięcy. badań, a każdego roku przekazujemy ok. 500 tysięcy. zł (Raport CSR Avon 2021) na ten cel.

Jak dołączyć do akcji #NormalneZeIChDotykam?

Kampania #NormalneZeIChDotykam startuje 1 października, otwierając Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Do udziału w globalnej aktywacji zapraszamy wszystkie osoby posiadające konto na Social Mediach: Twitterze, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy podzielić się w Social Mediach trzema słowami, które najlepiej opisują własne piersi i dodać hasztagi: #NormalneZeIchDotykam, #AvonPolska oraz #NormalForMe.

Każdy post może pomóc zapoczątkować zmianę społeczną i stać się ogromną inspiracją dla innych kobiet do przełamania wstydu przed dotykaniem własnych piersi i impulsem do zatroszczenia się o ich zdrowie.

„Gabinety z Różową Wstążką” znów ruszają do akcji!

06.10.2021
15 października rozpocznie się 14. edycja akcja Avon „Gabinety z Różową Wstążką”, prowadzona w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiety z całej Polski będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Inicjatywa prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa–Centrum. W tym roku Avon dofinansował aż 5 tysięcy badań USG piersi. Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 25 października będzie można skorzystać z badań w wybranych Gabinetach z Różową Wstążką, które wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Biorące udział w akcji gabinety są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Szczegółowa lista gabinetów będzie dostępna już niebawem na stronie: https://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2021/. Od 135 lat dajemy kobietom możliwość zdobycia niezależności finansowej i pracy na własnych zasadach, ale przede wszystkim troszczymy się o ich zdrowie i bezpieczeństwo. To dlatego została powołana do życia kampania Avon Kontra Rak Piersi oraz akcja Gabinety z Różową Wstążką. Od lat, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki”, zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi i dofinansowujemy tysiące badań USG piersi, by zmienić życie kobiet na lepsze i zapewnić im dobrą, zdrową przyszłość. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pomóc oraz sprawić, żeby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska. Dzięki takim akcjom jak „Gabinety z Różową Wstążką” możemy wcześniej wykrywać raka piersi u kobiet i przekonywać, że profilaktyka ma wielkie znaczenie. Cieszymy się, że od tylu lat mamy możliwość tworzenia razem z marką Avon tej ważnej inicjatywy i przekonywania kolejnych kobiet do zadbania o swoje zdrowie – mówi Ewa Grabiec-Raczak, Prezes Zarządu Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa–Centrum. Prowadzona w Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi ma na celu podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi, pokazywanie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna, a także zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. Tylko od 2019 roku Avon dofinansował łącznie ponad 18 000 badań, dając Polkom szansę na wczesną diagnozę. Natomiast globalnie marka przekazała już ponad miliard dolarów na cele ważne dla kobiet na całym świecie, w tym właśnie na ich wsparcie w trosce o zdrowie.

Kolejny rok badań w ramach akcji Avon „Gabinety USG z Różową Wstążką”

05.10.2020
  15 października br. rozpocznie się 13. edycja inicjatywy Avon „Gabinety USG z Różową Wstążką”! Po raz kolejny kobiety z całej Polski będą mogły skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Akcja prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum. W tegorocznej edycji kampanii Avon dofinansuje ponad 3 tysiące badań USG piersi! Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 22 października będzie można skorzystać z badań w wybranych Gabinetach. Placówki, które biorą udział w akcji, są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, tak aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Gabinety biorące udział w akcji wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Ich szczegółowa lista jest dostępna na stronie: http://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2020/ Program Avon Kontra Rak Piersi to inicjatywa niosąca kobietom realną pomoc. Łącznie do tej pory Avon dofinansował 50 tys. badań na terenie całego kraju, dając Polkom szanse na wczesną diagnostykę. Startująca 13. już edycja kampanii ma na celu nieustającą edukację i przypominanie, jak ważna jest profilaktyka w codziennym dbaniu o nasze zdrowie. Zależy nam, aby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek. Chcielibyśmy, aby data na wykonanie badania USG piersi wpisała się do naszego kalendarza na stałe. Avon dba o kobiety na wielu płaszczyznach już od prawie 135 lat. Nieustannie podkreślamy, że troska o zdrowie Polek jest dla nas priorytetem i nie są to tylko puste słowa. Ostatnio rozpoczęliśmy kampanię Watch Me Now, którą chcemy pokazać, że Avon to nie tylko katalogi. To marka, która o coś walczy i realnie zmienia świat. Liczby mówią same za siebie – nasza kampania Avon Kontra Rak Piersi obchodzi już 22. urodziny! Oczywistą decyzją było dla nas wystartowanie z inicjatywą „Gabinety USG z Różową Wstążką” również w tym roku. Zachęcamy wszystkie kobiety do zapisania się na wizytę w wybranej i sprawdzonej placówce – dodaje Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Mani, pedi, USG! Pamiętaj o swoim Dniu na U!

27.08.2020
rnr_avon_1920x420 Dzień na U to ważna data w kalendarzu każdej kobiety. To kobiece „ruchome święto”, które wypada raz w roku. U każdej z nas kiedy indziej. W październiku 2019 roku Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi zachęcali Polki do regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Teraz, gdy świat na chwilę się zatrzymał z powodu pandemii i byliśmy skupieni na tym, by odnaleźć się w nowej rzeczywistości, warto przypomnieć sobie, że każda kobieta raz w roku potrzebuje dnia na USG piersi. Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi, bo w biegu i natłoku codziennych spraw po prostu o tym zapomina. Szczególnie teraz, gdy przyzwyczajamy się do tzw. „nowej normalności” i jesteśmy skupieni na zupełnie innych tematach. Jednak troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki czy fryzjera, na które z utęsknieniem czekała każda dziewczyna. Pora więc odwiedzić także gabinet USG! Podczas pandemii cała nasza uwaga była skupiona na informacjach dotyczących COVID-19. Zamknięte były nie tylko salony kosmetyczne czy fryzjerskie, ale także wiele gabinetów lekarskich. Teraz, gdy nie obowiązują nas aż tak restrykcyjne obostrzenia, warto przypomnieć o badaniach profilaktycznych. USG to badanie całkowicie bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Raz w roku każda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, dzień na USG, by potwierdzić zdrowie piersi – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. Dzień na U zainicjowaliśmy w naszej firmie rok temu. Natomiast już ponad 20 lat prowadzimy kampanię Avon Kontra Rak Piersi. Zależy nam, aby kobiety traktowały badanie jako część stylu życia. Chcemy zwrócić uwagę na to, że USG powinno na stałe wpisać się w kalendarz każdej z nas. Troska o nasze wnętrze jest tak samo ważna, jak dbanie o zewnętrzny wygląd. Dzień na U, to nasze „kobiece święto”, o którym nigdy nie zapominamy i o którym z dumą mówimy – dodaje Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CEE w Avon. Do akcji przyłączyło się Booksy – aplikacja, dzięki której bez wychodzenia z domu można umówić się online do fryzjera, kosmetyczki, fizjoterapeuty czy trenera personalnego, jak również na wizytę w banku czy sklepie z elektroniką. Chcemy pokazać, że do tematu zdrowia i dobrego samopoczucia należy podchodzić kompleksowo i warto znaleźć w swoim kalendarzu czas na USG, tak samo jak robimy to w przypadku wizyty u kosmetyczki czy fryzjera. Dlatego do naszych usług dodajemy nową kategorię – teraz użytkowniczka aplikacji może ustalić swój Dzień na U i od razu umówić się na badanie w jednym ze współpracujących z nami gabinetów – wyjaśnia Marta Piórkowska, Senior Marketing Manager w Booksy. Obecna odsłona kampanii ma również za cel dotarcie do kolejnych gabinetów, oferujących USG. Organizatorzy chcą zachęcić kolejne placówki do dołączenia do akcji – by wspólnie przekonywać Polki, że badania profilaktyczne to forma dbania o siebie i część lifestylu. Szczegóły są dostępne na stronie www.dziennau.pl. Dodaj do kalendarza Dzień na U i dołącz do nas! #dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska

Dodaj do kalendarza Dzień na U!

15.10.2019
Życie. Dzień za dniem. Wszystkie podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U.  Dzień, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. 15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, startuje nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi, zachęcająca Polki do regularnych badań.   Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness!   Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut – zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.   Dzień na U wzięło wiele gwiazd: Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, które na jeden dzień znikają ze swoich kanałów social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie. Jednogłośnie zachęcają one do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Ty też dodaj do kalendarza Dzień na U – umów się na badanie, zmień swoje zdjęcie profilowe za pomocą U-filtra na Facebooku i Instagramie i pokaż, jak ważny to dzień!   W ramach kampanii Dzień na U AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi! Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć gabinet w swojej okolicy i zapisać się online, telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie dziennau.pl.   Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U, by pokazać swoim przyjaciółkom, koleżankom, klientkom, jak ważne jest znalezienie czasu, by potwierdzić zdrowie swoich piersi – podkreśla Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.   Kampanię promuje również emocjonalny spot z udziałem Justyny Święs. Pełni on funkcję manifestu, pokazującego jak w zabieganym świecie potrzebny jest dzień przeznaczony na badanie. Film można obejrzeć w portalach społecznościowych oraz w serwisie Onet.pl, który jest partnerem akcji.   Dodaj do kalendarza Dzień na U i dołącz do nas! #dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska