Gabinety z Różową Wstążką – o tym się mówi!

18.10.2022

Tegoroczna edycja naszych „Gabinetów z Różową Wstążką” ruszy 15 października, w Europejski Dzień Świadomości Raka Piersi, ale w mediach już o niej słychać! We wtorek gościem „Warszawskiego dnia” w TVP3 był doktor Jacek Tulimowski, Specjalista ginekolog-położnik-ultrasonolog, który od lat jest zaangażowany w naszą akcję badań USG, a także wspiera nas jako partner merytoryczny.

W programie dr Tulimowski mówił o tym, jak ważna jest profilaktyka i regularne badanie dla wszystkich kobiet – dla młodych dziewcząt, kobiet w ciąży, kobiet dojrzałych i naszych seniorek. Przytoczył także kilka interesujących statystyk. I oczywiście zachęcił kobiety do wzięcia udziału w akcji „Gabinety z Różową Wstążką”.

Wywiad z dr Jackiem Tulimowskim można obejrzeć TUTAJ

Jakie są Twoje trzy słowa?

05.10.2022

Okrągłe, miękkie, wrażliwe? Delikatne, kształtne, średniego rozmiaru? A może drobne, sterczące piłeczki? Jakie trzy słowa najlepiej opisują Twoje piersi? W najnowszej kampanii #NormalneZeIchDotykam (#NormalForMe), przygotowanej na Miesiąc Świadomości Raka Piersi, zachęcamy kobiety do poznawania swoich piersi i opisania ich w trzech słowach.

W ramach obchodów tegorocznego „różowego października” kierujemy społeczną uwagę na niezwykle istotną kwestię kształtowania i promowania wśród kobiet nawyku regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Mając na celu zwiększanie świadomości znaczenia wczesnego wykrywania niepokojących objawów, w kampanii #NormalneZeIchDotykam, zachęcamy do poznawania swoich piersi takimi, jakie są na co dzień.

Dlatego też zaprasza kobiety do dzielenia się w Social Mediach trzema słowami opisującymi wygląd ich piersi. Bowiem, gdy wiesz, jakie są normalnie twoje piersi, łatwiej będzie ci zauważyć ewentualne zmiany, a wczesne ich wykrycie i kontakt z lekarzem to najlepsze działania profilaktyczne.

„Chcemy przełamać barierę przed rozmowami na temat zdrowia piersi, pomóc ludziom poznać objawy raka piersi i informować, jakie działania należy podejmować w przypadku ich wystąpienia. Dlatego zachęcamy kobiety, a także mężczyzn, do podzielenia się trzema słowami opisującymi ich piersi na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku, aby zwiększyć świadomość i przypomnieć, jak ważne jest samobadanie” – mówi Angela Cretu, CEO Avon.

W tym roku przypada także jubileusz 30-lecia działalności Avon na rzecz budowania i rozwijania świadomości raka piersi na całym świecie. W tym czasie przekazaliśmy 947 mln USD na wspieranie profilaktyki, umożliwiając wykonanie 16 milionów badań pozwalających na potwierdzenie zdrowia piersi u kobiet na całym świecie (Raport Avon “Responsible Business Report”). Tylko w 2021 roku 406 tysięcy. kobiet otrzymało wsparcie dzięki naszym dotacjom na rzecz fundacji i organizacji zajmujących się problematyką raka piersi.

W Polsce od 1998 roku prowadzimy kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce tej choroby w kraju. W ramach kampanii, co roku organizujemy akcję „Gabinety z Różową Wstążką”, której celem jest ułatwianie kobietom dostępu do badań USG oraz promocja zdrowego, pozytywnego nawyku regularnego badania i dbania o piersi. Do tej pory dofinansowaliśmy ponad 58 tysięcy. badań, a każdego roku przekazujemy ok. 500 tysięcy. zł (Raport CSR Avon 2021) na ten cel.

Jak dołączyć do akcji #NormalneZeIChDotykam?

Kampania #NormalneZeIChDotykam startuje 1 października, otwierając Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Do udziału w globalnej aktywacji zapraszamy wszystkie osoby posiadające konto na Social Mediach: Twitterze, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy podzielić się w Social Mediach trzema słowami, które najlepiej opisują własne piersi i dodać hasztagi: #NormalneZeIchDotykam, #AvonPolska oraz #NormalForMe.

Każdy post może pomóc zapoczątkować zmianę społeczną i stać się ogromną inspiracją dla innych kobiet do przełamania wstydu przed dotykaniem własnych piersi i impulsem do zatroszczenia się o ich zdrowie.

„Gabinety z Różową Wstążką” znów ruszają do akcji!

06.10.2021
15 października rozpocznie się 14. edycja akcja Avon „Gabinety z Różową Wstążką”, prowadzona w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiety z całej Polski będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Inicjatywa prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa–Centrum. W tym roku Avon dofinansował aż 5 tysięcy badań USG piersi. Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 25 października będzie można skorzystać z badań w wybranych Gabinetach z Różową Wstążką, które wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Biorące udział w akcji gabinety są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Szczegółowa lista gabinetów będzie dostępna już niebawem na stronie: https://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2021/. Od 135 lat dajemy kobietom możliwość zdobycia niezależności finansowej i pracy na własnych zasadach, ale przede wszystkim troszczymy się o ich zdrowie i bezpieczeństwo. To dlatego została powołana do życia kampania Avon Kontra Rak Piersi oraz akcja Gabinety z Różową Wstążką. Od lat, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki”, zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi i dofinansowujemy tysiące badań USG piersi, by zmienić życie kobiet na lepsze i zapewnić im dobrą, zdrową przyszłość. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pomóc oraz sprawić, żeby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska. Dzięki takim akcjom jak „Gabinety z Różową Wstążką” możemy wcześniej wykrywać raka piersi u kobiet i przekonywać, że profilaktyka ma wielkie znaczenie. Cieszymy się, że od tylu lat mamy możliwość tworzenia razem z marką Avon tej ważnej inicjatywy i przekonywania kolejnych kobiet do zadbania o swoje zdrowie – mówi Ewa Grabiec-Raczak, Prezes Zarządu Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa–Centrum. Prowadzona w Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi ma na celu podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi, pokazywanie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna, a także zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. Tylko od 2019 roku Avon dofinansował łącznie ponad 18 000 badań, dając Polkom szansę na wczesną diagnozę. Natomiast globalnie marka przekazała już ponad miliard dolarów na cele ważne dla kobiet na całym świecie, w tym właśnie na ich wsparcie w trosce o zdrowie.

Kolejny rok badań w ramach akcji Avon „Gabinety USG z Różową Wstążką”

05.10.2020
  15 października br. rozpocznie się 13. edycja inicjatywy Avon „Gabinety USG z Różową Wstążką”! Po raz kolejny kobiety z całej Polski będą mogły skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Akcja prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum. W tegorocznej edycji kampanii Avon dofinansuje ponad 3 tysiące badań USG piersi! Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 22 października będzie można skorzystać z badań w wybranych Gabinetach. Placówki, które biorą udział w akcji, są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, tak aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Gabinety biorące udział w akcji wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Ich szczegółowa lista jest dostępna na stronie: http://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2020/ Program Avon Kontra Rak Piersi to inicjatywa niosąca kobietom realną pomoc. Łącznie do tej pory Avon dofinansował 50 tys. badań na terenie całego kraju, dając Polkom szanse na wczesną diagnostykę. Startująca 13. już edycja kampanii ma na celu nieustającą edukację i przypominanie, jak ważna jest profilaktyka w codziennym dbaniu o nasze zdrowie. Zależy nam, aby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek. Chcielibyśmy, aby data na wykonanie badania USG piersi wpisała się do naszego kalendarza na stałe. Avon dba o kobiety na wielu płaszczyznach już od prawie 135 lat. Nieustannie podkreślamy, że troska o zdrowie Polek jest dla nas priorytetem i nie są to tylko puste słowa. Ostatnio rozpoczęliśmy kampanię Watch Me Now, którą chcemy pokazać, że Avon to nie tylko katalogi. To marka, która o coś walczy i realnie zmienia świat. Liczby mówią same za siebie – nasza kampania Avon Kontra Rak Piersi obchodzi już 22. urodziny! Oczywistą decyzją było dla nas wystartowanie z inicjatywą „Gabinety USG z Różową Wstążką” również w tym roku. Zachęcamy wszystkie kobiety do zapisania się na wizytę w wybranej i sprawdzonej placówce – dodaje Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Mani, pedi, USG! Pamiętaj o swoim Dniu na U!

27.08.2020
rnr_avon_1920x420 Dzień na U to ważna data w kalendarzu każdej kobiety. To kobiece „ruchome święto”, które wypada raz w roku. U każdej z nas kiedy indziej. W październiku 2019 roku Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi zachęcali Polki do regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Teraz, gdy świat na chwilę się zatrzymał z powodu pandemii i byliśmy skupieni na tym, by odnaleźć się w nowej rzeczywistości, warto przypomnieć sobie, że każda kobieta raz w roku potrzebuje dnia na USG piersi. Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi, bo w biegu i natłoku codziennych spraw po prostu o tym zapomina. Szczególnie teraz, gdy przyzwyczajamy się do tzw. „nowej normalności” i jesteśmy skupieni na zupełnie innych tematach. Jednak troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki czy fryzjera, na które z utęsknieniem czekała każda dziewczyna. Pora więc odwiedzić także gabinet USG! Podczas pandemii cała nasza uwaga była skupiona na informacjach dotyczących COVID-19. Zamknięte były nie tylko salony kosmetyczne czy fryzjerskie, ale także wiele gabinetów lekarskich. Teraz, gdy nie obowiązują nas aż tak restrykcyjne obostrzenia, warto przypomnieć o badaniach profilaktycznych. USG to badanie całkowicie bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Raz w roku każda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, dzień na USG, by potwierdzić zdrowie piersi – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. Dzień na U zainicjowaliśmy w naszej firmie rok temu. Natomiast już ponad 20 lat prowadzimy kampanię Avon Kontra Rak Piersi. Zależy nam, aby kobiety traktowały badanie jako część stylu życia. Chcemy zwrócić uwagę na to, że USG powinno na stałe wpisać się w kalendarz każdej z nas. Troska o nasze wnętrze jest tak samo ważna, jak dbanie o zewnętrzny wygląd. Dzień na U, to nasze „kobiece święto”, o którym nigdy nie zapominamy i o którym z dumą mówimy – dodaje Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CEE w Avon. Do akcji przyłączyło się Booksy – aplikacja, dzięki której bez wychodzenia z domu można umówić się online do fryzjera, kosmetyczki, fizjoterapeuty czy trenera personalnego, jak również na wizytę w banku czy sklepie z elektroniką. Chcemy pokazać, że do tematu zdrowia i dobrego samopoczucia należy podchodzić kompleksowo i warto znaleźć w swoim kalendarzu czas na USG, tak samo jak robimy to w przypadku wizyty u kosmetyczki czy fryzjera. Dlatego do naszych usług dodajemy nową kategorię – teraz użytkowniczka aplikacji może ustalić swój Dzień na U i od razu umówić się na badanie w jednym ze współpracujących z nami gabinetów – wyjaśnia Marta Piórkowska, Senior Marketing Manager w Booksy. Obecna odsłona kampanii ma również za cel dotarcie do kolejnych gabinetów, oferujących USG. Organizatorzy chcą zachęcić kolejne placówki do dołączenia do akcji – by wspólnie przekonywać Polki, że badania profilaktyczne to forma dbania o siebie i część lifestylu. Szczegóły są dostępne na stronie www.dziennau.pl. Dodaj do kalendarza Dzień na U i dołącz do nas! #dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska

Dodaj do kalendarza Dzień na U!

15.10.2019
Życie. Dzień za dniem. Wszystkie podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U.  Dzień, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. 15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, startuje nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi, zachęcająca Polki do regularnych badań.   Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness!   Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut – zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.   Dzień na U wzięło wiele gwiazd: Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, które na jeden dzień znikają ze swoich kanałów social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie. Jednogłośnie zachęcają one do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Ty też dodaj do kalendarza Dzień na U – umów się na badanie, zmień swoje zdjęcie profilowe za pomocą U-filtra na Facebooku i Instagramie i pokaż, jak ważny to dzień!   W ramach kampanii Dzień na U AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi! Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć gabinet w swojej okolicy i zapisać się online, telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie dziennau.pl.   Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U, by pokazać swoim przyjaciółkom, koleżankom, klientkom, jak ważne jest znalezienie czasu, by potwierdzić zdrowie swoich piersi – podkreśla Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.   Kampanię promuje również emocjonalny spot z udziałem Justyny Święs. Pełni on funkcję manifestu, pokazującego jak w zabieganym świecie potrzebny jest dzień przeznaczony na badanie. Film można obejrzeć w portalach społecznościowych oraz w serwisie Onet.pl, który jest partnerem akcji.   Dodaj do kalendarza Dzień na U i dołącz do nas! #dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska

W październiku AVON dofinansuje 10 000 badań USG piersi! Zgłoś swoją placówkę, by wziąć udział w akcji „Gabinety USG z Różową Wstążką”

01.08.2019
grafika-do-formularza-rejestracyjnego Trwają zapisy do 12. edycji „Gabinetów USG z Różową Wstążką”. W październiku kobiety z całej Polski będą mogły skorzystać z 10 000 dofinansowanych badań USG piersi. Dla gabinetów wykonujących takie badania to możliwość włączenia się do ogólnopolskiej, prestiżowej kampanii podnoszącej świadomość tego, jak ważna w walce z nowotworem jest profilaktyka. Tegoroczna akcja prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum i portalem ZnanyLekarz.pl. „Gabinety USG z Różową Wstążką” to akcja, która ma na celu podnoszenie świadomości kobiet na temat profilaktyki raka piersi oraz realną pomoc poprzez ułatwienie im dostępu do kontrolnych badań diagnostycznych.  W tegorocznej edycji ich pula została zwiększona            do 10 000, aby jeszcze więcej kobiet mogło zadbać o swoje zdrowie! Zapraszamy do wzięcia udziału w tegorocznej edycji i współtworzenia sieci najlepszych gabinetów w Polsce, które dbają, by pacjentki regularnie się badały! Aby dołączyć do akcji, należy zarejestrować gabinet poprzez formularz, który dostępny jest pod poniższym linkiem: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8IVU7grFMkxs1KfEpCQXWszI20T4dTAuskfRvQTG0GIIZcg/viewform Zgłoszenia można wysyłać do 5 sierpnia 2019 r.

Różowe Lato – podsumowanie

11.01.2019

Za nami cykl eventów promujących profilaktykę raka piersi Różowe Lato, które odbyły się w nadmorskich miejscowościach i w Olsztynie w lipcu i sierpniu.

Krynica Morska (07.07-08.07 2018)

Olsztyn (14-15.07 2018)

Łeba (21-22.07.2018) Ustka (28-29.07.2018) Kołobrzeg (04-05.08.2018) Świnoujście (11-12.08.2018) Międzyzdroje (18-19.08.2018)

Celem projektu było zwiększenie świadomości dotyczącej konieczności profilaktyki raka piersi, zachęcenie kobiet do regularnych badań i promocja zdrowego stylu życia. Podczas wydarzeń wykonano 380 bezpłatnych badań USG piersi.

Różowe Lato w liczbach:

  • 7 nadmorskich miejscowości
  • 14 dni zabawy
  • 2 namioty AVON Kontra Rak Piersi
  • 380 kobiet, które skorzystały z bezpłatnych badań USG
  • 50 tysięcy uczestników
  • 60 konkursów o tematyce profilaktycznej
  • Ponad 160 nagrodzonych uczestników zabaw edukacyjnych
  • 3 Ambasadorki akcji (Siosty ADiHD oraz Małgosia Kożuchowska)
  • 28 instruktaży samobadania wykonanych na scenie
  • 4 fantomy piersi wykorzystywane do edukacji kobiet

Zobacz, jak się bawiliśmy!

Bezpłatne badanie USG piersi w AVON Studio Złote Tarasy

22.10.2018

sprawdzaj

Notatnik pełen spraw do załatwienia – potrzeba cieplejszej kurtki dla dziecka, kończą się twoje ulubione perfumy.

A gdyby tak przy okazji pobytu w centrum handlowym Złote Tarasy zadbać o piersi i potwierdzić ich zdrowie?

 

Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. To również dobry czas na wprowadzenie działań profilaktycznych do kalendarza na stałe.

Potwierdź zdrowie swoich piersi umawiając się na bezpłatne badanie USG piersi w AVON Studio Złote Tarasy (Warszawa, ul. Złota 59).

Na badania zapraszamy 22, 25 i 26 października, w godzinach 17:00-21:00.

Odbywają się one w części biurowej AVON Studio. Stworzyliśmy w niej klimatyczny gabinet spełniający wszelkie potrzeby wykonania badania USG. Po wykonanym badaniu otrzymasz opis jego wyniku przygotowany przez lekarza. Badania wykonuje lek. med. Jacek Tulimowski

Zapisu na badanie można dokonać wyłącznie na miejscu. Dostępne są wolne miejsce na badania 26 października.

Coś do nich mam! – jesteśmy partnerem Dziewczyńskiej Akcji!

15.10.2018

AVON Kontra Rak Piersi wspiera nową kampanię Rak‘n’Roll – Coś do nich mam

malgorzata-rozenek-majdan

Twoje piersi są dyskretne jak urok burżuazji, a może uciekają z większości staników, a nawet bluzek i sukienek? Większość Polek patrząc w lustro widzi, że ich piersi są zezowate, sterczące, trójkątne, malutkie, obwisłe, karmiące… Często daleko im do idealnego obrazka, który mamy w głowie po przekartkowaniu magazynów czy przescrollowaniu Instagrama. Ale czas na prawdziwą rewolucję! Poznaj cudowny żel do wszystkich rodzajów piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Już teraz odkryj tajemnicę tego produktu!

 Jedyny taki żel na rynku!

 Wyjątkowy żel do wszystkich rodzajów piersi. Jedyny na rynku, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Ten „cudowny” produkt to nic innego jak  żel do USG. Ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania! Badanie USG to jeden ze sposobów potwierdzenia zdrowia piersi u młodych kobiet. Jednak większość dziewczyn nie chodzi na USG. Powód? Boją się wyniku, ale też nie akceptują swoich piersi, nie lubią na nie patrzeć, a co dopiero pokazywać je innym[1]. Po prostu się wstydzą. Czas na dziewczyńską akcję pod hasłem #CosDoNichMam! Czas na polubienie swoich cycków, oglądanie ich, dotykanie i regularne badanie!

 Październik – czas na piersi!

 Październik to wyjątkowy czas, kiedy jak nigdy nasza uwaga skupia się właśnie na piersiach. W popularnej kulturze promowany jest tylko jeden, idealny kształt piersi – okrągłych, jędrnych i przede wszystkim pełnych. Tymczasem na przysłowiowej ulicy królują inne cycki i wcale nie oznacza  to, że są one gorsze. Niestety okazuje się, że większość Polek nie lubi swoich piersi, ba, są im tak obojętne, że w ogóle się nimi nie zajmują! Nie oglądają, nie dotykają i niestety również nie badają. Marząc o idealnym kształcie biustu zapominają, że mają fajne i wbrew własnym kompleksom…piękne piersi, o których zdrowie warto regularnie dbać. O tym, że każde piersi są super przekonują gwiazdy, które wybrały już swoje żele i zaangażowały się w najnowszą kampanię #CosDoNichMam. Do dziewczyńskiej akcji dołączyła także Ambasadorka AVON Małgorzata Rozenek – Majdan.

Za inicjatywą #CosDoNichMam stoi Fundacja Rak’n’Roll, którą wspiera AVON Kontra Rak Piersi. Kampania, której start zaplanowano na 15 października, czyli w Dzień Zdrowia Piersi, ma na celu przekonanie kobiet do dbania o własne piersi, tak jak o włosy, paznokcie czy cerę. W końcu, badanie USG to tylko kilkanaście minut raz w roku, które powinno stać się nawykiem każdej z nas.

Polki nie badają piersi. Traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. – Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie – podkreśla.  

Do Gabinetu z Różową Wstążką zapisz się przez…BOTa

Kalendarz pełen notatek – fitness, spa, manicure, wizyta u kosmetyczki, czas aby dopisać tam datę badania USG. W ramach kampanii #CosDoNichMam można umówić się na badania piersi z tegorocznej puli 7 tysięcy badań USG w Gabinetach z Różową Wstążką. Umówić się na wizytę można za pośrednictwem facebook’owej aplikacji Messenger lub telefonicznie od 15 października.. Pełna lista gabinetów dostępna również na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl. BOT funkcjonuje od 15 października. Aby wziąć udział w akcji i zapisać się na badanie należy w wyszukiwarce Messengera odszukać użytkownika o nazwie „BOOBlabla” lub zeskanować poniższy QR kod. „BOOBlabla pomoże skontaktować się z najbliższym Gabinetem z Różową Wstążką i zapisać się na dofinansowane USG piersi. Gabinety zlokalizowane są w całej Polsce, więc każdy powinien znaleźć adres idealny dla siebie” – powiedziała Barbara Goździkowska, Szefowa polskiej edycji kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Na wizytę za pośrednictwem BOOBlabla możesz umówić także swoją siostrę czy przyjaciółkę! kod-1 Głównym partnerem akcji jest AVON Kontra Rak Piersi. Kampania została stworzona przez agencję DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax. [1]Jednym z powodów unikania regularnych badań jest wstyd i brak akceptacji własnego biustu. Raport „Badanie piersi”, maj 2017, przygotowany przez IzmałKowa