Trwają zapisy do 12. edycji „Gabinetów USG z Różową Wstążką”. W październiku kobiety z całej Polski będą mogły skorzystać z 10 000 dofinansowanych badań USG piersi. Dla gabinetów wykonujących takie badania to możliwość włączenia się do ogólnopolskiej, prestiżowej kampanii podnoszącej świadomość tego, jak ważna w walce z nowotworem jest profilaktyka. Tegoroczna akcja prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum i portalem ZnanyLekarz.pl.
„Gabinety USG z Różową Wstążką” to akcja, która ma na celu podnoszenie świadomości kobiet na temat profilaktyki raka piersi oraz realną pomoc poprzez ułatwienie im dostępu do kontrolnych badań diagnostycznych. W tegorocznej edycji ich pula została zwiększona do 10 000, aby jeszcze więcej kobiet mogło zadbać o swoje zdrowie!
Zapraszamy do wzięcia udziału w tegorocznej edycji i współtworzenia sieci najlepszych gabinetów w Polsce, które dbają, by pacjentki regularnie się badały!
Aby dołączyć do akcji, należy zarejestrować gabinet poprzez formularz, który dostępny jest pod poniższym linkiem:
Za nami cykl eventów promujących profilaktykę raka piersi Różowe Lato, które odbyły się w nadmorskich miejscowościach i w Olsztynie w lipcu i sierpniu.
Celem projektu było zwiększenie świadomości dotyczącej konieczności profilaktyki raka piersi, zachęcenie kobiet do regularnych badań i promocja zdrowego stylu życia. Podczas wydarzeń wykonano 380 bezpłatnych badań USG piersi.
Różowe Lato w liczbach:
7 nadmorskich miejscowości
14 dni zabawy
2 namioty AVON Kontra Rak Piersi
380 kobiet, które skorzystały z bezpłatnych badań USG
50 tysięcy uczestników
60 konkursów o tematyce profilaktycznej
Ponad 160 nagrodzonych uczestników zabaw edukacyjnych
3 Ambasadorki akcji (Siosty ADiHD oraz Małgosia Kożuchowska)
28 instruktaży samobadania wykonanych na scenie
4 fantomy piersi wykorzystywane do edukacji kobiet
Na badania zapraszamy 22, 25 i 26 października, w godzinach 17:00-21:00.
Odbywają się one w części biurowej AVON Studio. Stworzyliśmy w niej klimatyczny gabinet spełniający wszelkie potrzeby wykonania badania USG. Po wykonanym badaniu otrzymasz opis jego wyniku przygotowany przez lekarza. Badania wykonuje lek. med. Jacek Tulimowski.
Zapisu na badanie można dokonać wyłącznie na miejscu. Dostępne są wolne miejsce na badania 26 października.
AVON Kontra Rak Piersi wspiera nową kampanię Rak‘n’Roll – Coś do nich mam
Twoje piersi są dyskretne jak urok burżuazji, a może uciekają z większości staników, a nawet bluzek i sukienek? Większość Polek patrząc w lustro widzi, że ich piersi są zezowate, sterczące, trójkątne, malutkie, obwisłe, karmiące… Często daleko im do idealnego obrazka, który mamy w głowie po przekartkowaniu magazynów czy przescrollowaniu Instagrama. Ale czas na prawdziwą rewolucję! Poznaj cudowny żel do wszystkich rodzajów piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Już teraz odkryj tajemnicę tego produktu!
Jedyny taki żel na rynku!
Wyjątkowy żel do wszystkich rodzajów piersi. Jedyny na rynku, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Ten „cudowny” produkt to nic innego jak żel do USG. Ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania!
Badanie USG to jeden ze sposobów potwierdzenia zdrowia piersi u młodych kobiet. Jednak większość dziewczyn nie chodzi na USG. Powód? Boją się wyniku, ale też nie akceptują swoich piersi, nie lubią na nie patrzeć, a co dopiero pokazywać je innym[1]. Po prostu się wstydzą. Czas nadziewczyńską akcję pod hasłem #CosDoNichMam!Czas na polubienie swoich cycków, oglądanie ich, dotykanie i regularne badanie!
Październik – czas na piersi!
Październik to wyjątkowy czas, kiedy jak nigdy nasza uwaga skupia się właśnie na piersiach. W popularnej kulturze promowany jest tylko jeden, idealny kształt piersi – okrągłych, jędrnych
i przede wszystkim pełnych. Tymczasem na przysłowiowej ulicy królują inne cycki i wcale nie oznacza to, że są one gorsze. Niestety okazuje się, że większość Polek nie lubi swoich piersi, ba, są im tak obojętne, że w ogóle się nimi nie zajmują! Nie oglądają, nie dotykają i niestety również nie badają. Marząc o idealnym kształcie biustu zapominają, że mają fajne i wbrew własnym kompleksom…piękne piersi, o których zdrowie warto regularnie dbać.
O tym, że każde piersi są super przekonują gwiazdy, które wybrały już swoje żele i zaangażowały się w najnowszą kampanię #CosDoNichMam. Do dziewczyńskiej akcji dołączyła także Ambasadorka AVON Małgorzata Rozenek – Majdan.
Za inicjatywą #CosDoNichMam stoi Fundacja Rak’n’Roll, którą wspiera AVON Kontra Rak Piersi. Kampania, której start zaplanowano na 15 października, czyli w Dzień Zdrowia Piersi, ma na celu przekonanie kobiet do dbania o własne piersi, tak jak o włosy, paznokcie czy cerę. W końcu, badanie USG to tylko kilkanaście minut raz w roku, które powinno stać się nawykiem każdej z nas.
Polki nie badają piersi. Traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. – Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie – podkreśla.
Do Gabinetu z Różową Wstążką zapisz się przez…BOTa
Kalendarz pełen notatek – fitness, spa, manicure, wizyta u kosmetyczki, czas aby dopisać tam datę badania USG. W ramach kampanii #CosDoNichMam można umówić się na badania piersi z tegorocznej puli 7 tysięcy badań USG w Gabinetach z Różową Wstążką. Umówić się na wizytę można za pośrednictwem facebook’owej aplikacji Messenger lub telefonicznie od 15 października.. Pełna lista gabinetów dostępna również na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.
BOT funkcjonuje od 15 października. Aby wziąć udział w akcji i zapisać się na badanie należy w wyszukiwarce Messengera odszukać użytkownika o nazwie „BOOBlabla” lub zeskanować poniższy QR kod. „BOOBlabla pomoże skontaktować się z najbliższym Gabinetem z Różową Wstążką i zapisać się na dofinansowane USG piersi. Gabinety zlokalizowane są w całej Polsce, więc każdy powinien znaleźć adres idealny dla siebie” – powiedziała Barbara Goździkowska, Szefowa polskiej edycji kampanii AVON Kontra Rak Piersi.
Na wizytę za pośrednictwem BOOBlabla możesz umówić także swoją siostrę czy przyjaciółkę!
Głównym partnerem akcji jest AVON Kontra Rak Piersi. Kampania została stworzona przez agencję DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax.
[1]Jednym z powodów unikania regularnych badań jest wstyd i brak akceptacji własnego biustu. Raport „Badanie piersi”, maj 2017, przygotowany przez IzmałKowa
Właśnie ruszył październik – Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Wraz z nim do księgarń trafiła książka dr Kristi Funk – amerykańskiej chirurg piersi, znanej m.in. z leczenia onkologicznego Sheryl Crow i profilaktycznej mastektomii Angeliny Jolie. AVON Kontra Rak Piersi oraz Fundacja Rak’n’Roll– Wygraj Życie objęły tę pozycję patronatem!
Piersi. Poradnik każdej kobiety jest jak dobrze skonstruowany manual. Pełna jest popartych badaniami wskazówek, jak dbać o zdrowie piersi – na co dzień. To książka, która nie straszy rakiem, bo dr Kristi Funk dowodzi, że mamy nad nim więcej kontroli niż nam się wydaje. Musimy tylko zmienić myślenie o profilaktyce, musimy w ogóle zacząć o niej myśleć! Dr Kristi Funk zachęca do zmiany stylu życia. Te wcale nierewolucyjne zmiany, np. w diecie, mają bardzo duży związek ze zdrowiem piersi i ta książka mówi o tym w sposób przystępny i interesujący – co wyróżnia ją wśród książek medycznych.
Ta książka pozwala opanować internetowy chaos porządkując informacje na temat profilaktyki. Przeczytaj fragment i przekonaj się sama!
Dowiesz się, jak zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka piersi.
Przekonasz się, jak wiele zależy od ciebie – twojej diety i stylu życia.
Poznasz mity dotyczące tej choroby, na przykład ten, że antyperspiranty zawierające aluminium powodują raka.
Jeśli właśnie jesteś w trakcie leczenia
Dowiesz się, jak przejść przez kolejne etapy choroby.
Nauczysz się prawidłowo analizować wyniki badań.
Poznasz dokładne opisy wszystkich dostępnych metod leczenia raka piersi wykorzystujących najnowsze osiągnięcia naukowe.
Jeśli leczenie masz już za sobą
Dowiesz się, z jakimi dolegliwościami prawdopodobnie będziesz zmagać się jeszcze przez jakiś czas.
Dowiesz się, na co zwracać szczególną uwagę, by w pełni cieszyć się odzyskanym zdrowiem.
Dr Kristi Funk to amerykańska chirurg onkolog specjalizująca się w operacjach piersi. Pomogła już tysiącom kobiet, w tym Angelinie Jolie i Sheryl Crow. Jest założycielką Pink Lotus Breast Center – kalifornijskiego centrum zdrowia, w którym diagnozuje się i leczy nowotwory i inne choroby piersi oraz propaguje profilaktykę. Od ponad dwudziestu lat bada powiązania między trybem życia a rakiem piersi i nieustannie poszerza swoją wiedzę naukową.
Zadbaj o zdrowie i zbadaj się w „Gabinetach z Różową Wstążką”!
Już wkrótce startuje 11. edycja akcji AVON „Gabinety z Różową Wstążką”! Kobiety z całej Polski skorzystają z puli 7000 dofinansowanych badań USG piersi w 98 gabinetach. Pierwsze z nich zostaną wykonane 15 października, w Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Zapisy startują 11 października. Akcja, podobnie jak w poprzednich latach, organizowana jestwe współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum. ”Gabinety z Różową Wstążką” to część kampanii AVON Kontra Rak Piersi, która w tym roku obchodzi okrągłą, 20 rocznicę.
W tym roku AVON po raz kolejny dofinansuje aż 7000 badań USG piersi. Będzie można z nich skorzystać w 98 gabinetach na terenie całej Polski. Zapisy ruszą kilka dni wcześniej – 11.10. i potrwają do wyczerpania puli przyznanej danej placówce. Ponieważ w ostatnich latach obserwuje się wzrost zachorowań na raka piersi wśród coraz młodszych kobiet, organizatorzy chcą dotrzeć również do nich, dlatego po raz pierwszy zostaną również uruchomione wygodne zapisy online, za pomocą Facebooka.
„Gabinety z Różową Wstążką” to program, który nie tylko przypomina, jak ważna jest profilaktyka, ale nieprzerwanie od 11 lat umożliwia kobietom wykonanie kontrolnych badań diagnostycznych. Cena badań to jedynie 20 zł, co w przypadku badania USG jest znaczną ulgą. Kwota ta stanowi równowartość prezentu zawierającego kosmetyki AVON, który otrzyma każda pacjentka po wykonanym badaniu. Gabinety, które dołączyły do akcji, są rozmieszczone na terenie całego kraju, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet. Placówki te wyróżniają się troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi, a udział w projekcie ma dla nich charakter prestiżowy. Szczegółową listę gabinetów można będzie znaleźć na stronie: www.avonkontrarakpiersi.pl od 11 października. AVON Kontra Rak Piersi już 20 lat w Polsce
Kampania AVON Kontra Rak Piersi świętuje w tym roku 20-lecie swoich działań na rzecz podnoszenia świadomości kobiet w zakresie profilaktyki raka piersi i jest jedną z największych inicjatyw dedykowanych tej ważnej sprawie w Polsce. Celem kampanii jest uświadomienie kobietom, że rak to nie wyrok, a regularne badania USG piersi oraz samobadanie to skuteczne metody na zachowanie zdrowia piersi, a w wielu przypadkach także życia, dzięki wczesnemu wykryciu zmian. Kampanię AVON Kontra Rak Piersi można wspierać cały rok, kupując produkty z Różową Wstążką, dostępne u Konsultantek AVON i na stronie: www.avon.pl.
Breast Cancer Promise
AVON działa na całym świecie! W manifeście AVON Breast Cancer Promise, marka zobowiązuje się stworzyć we współpracy z organizacjami charytatywnymi i specjalistami w dziedzinie raka piersi, światowy ruch skupiający się na uświadamianiu kobietom, jakie są czynniki ryzyka tej choroby. AVON chce zaktywizować swoją sieć 6 milionów Konsultantek na całym świecie oraz wykorzystać katalogi i internetowe środki przekazu informacji, by pomóc 50 milionom kobiet rocznie (i ponad 250 milionom kobiet w ciągu 5 lat) nauczyć się rozpoznawać wczesne objawy raka piersi. Marka pragnie pomóc każdej kobiecie zrozumieć, kiedy i gdzie powinna szukać pomocy lekarskiej, poprzez skierowanie jej do lokalnej służby medycznej i organizacji charytatywnych lub poprzez ufundowanie przesiewowych badań mammograficznych. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie: https://www.avonfoundation.org/programs/breast-cancer/
1 października wystartowała 10. edycja akcji AVON „Gabinety z Różową Wstążką”! Kobiety z całej Polski skorzystają z 7000 dofinansowanych badań USG piersi. Akcja prowadzona będzie przez cały październik we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum.
W tym roku AVON dofinansuje aż 7000 badań USG piersi w Polsce! Przez cały październik będzie można z nich skorzystać w 98 gabinetach na terenie całej Polski. Rekordowa liczba badań zostanie sfinansowana przez AVON także dzięki zaangażowaniu użytkowników aplikacji Endomondo, którzy zamienili tysiące stawianych codziennie kroków i przemierzanych kilometrów na realną pomoc. W ramach akcji poprzedzającej tegoroczny Dzień Różowej Wstążki – „AVON Walk & Ride. Każdy kilometr ma znaczenie” udało się zebrać dodatkowe środki na badania.
„Gabinety z Różową Wstążką” to program, który nie tylko przypomina, jak ważna jest profilaktyka, ale nieprzerwanie od 10 lat umożliwia kobietom wykonanie kontrolnych badań diagnostycznych. Gabinety, które dołączyły do akcji, są rozmieszczone na terenie całego kraju, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet. Placówki te wyróżniają się troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Szczegółową listę gabinetów można znaleźć na stronie: www.avonkontrarakpiersi.pl.
Kampania AVON Kontra Rak Piersi działa już od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw dedykowanych profilaktyce raka piersi w Polsce. Celem kampanii jest uświadomienie kobietom, że rak nie jest wyrokiem, a regularne badania USG piersi, mogą uratować życie. Działania podejmowane w ramach akcji mają przypominać, że jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.
Kampanię AVON Kontra Rak Piersi można wspierać cały rok, kupując produkty z Różową Wstążką dostępne u Konsultantek AVON i na stronie: www.avon.pl.
Wyniki globalnej ankiety AVON potwierdzają: większość kobiet na świecie nie potrafi rozpoznać wczesnych objawów raka piersi.
25 września 2017, Londyn: AVON ogłasza wyniki badania i start długofalowej globalnej kampanii Breast Cancer Promise. Dane ujawniają niewiedzę kobiet w zakresie rozpoznawania objawów raka piersi i brak świadomości czynników ryzyka zachorowania. AVON obiecuje pomóc kobietom zrozumieć raka piersi, co wpisuje się w dotychczasową tradycję kampanii AVON KONTRA RAK PIERSI. Wraz z doświadczonymi dydaktykami, partnerami, organizacjami zdrowotnymi i specjalistami w tej dziedzinie AVON zamierza edukować i zbudować świadomość społeczną na temat tej choroby, by każda kobieta wiedziała, co zrobić, by ją pokonać.
Badanie przeprowadzone przez AVON objęło 19 000 osób, a jego wyniki pokazują jasno, że zbyt wiele kobiet na całym świecie wciąż za mało wie o symptomach i czynnikach ryzyka zachorowania na raka piersi. Powodem tej sytuacji może być brak informacji: 30% badanych twierdzi, że nikt nigdy nie edukował ich, jakie zmiany w piersi mogą być powodem do zmartwień. 1/4 uważa, że guzek to jedyny objaw raka piersi, który można rozpoznać bez użycia sprzętu medycznego. Spośród kobiet poproszonych o zidentyfikowanie 10 typowych oznak choroby, tylko 2% potrafiło poprawnie wybrać wszystkie objawy.
Rozpoznanie objawów dla większości kobiet nie jest wcale proste
Mniej niż połowa (42%) badanych twierdzi, że wie, jakie zmiany w piersi mogą być objawem choroby. Na każdych 5 pytanych, tylko 2 osoby twierdzą z pewnością, że potrafią rozpoznać zmiany w piersi, które mogą być objawem raka. Chociaż 73% ankietowanych deklaruje, że bada piersi pod kątem zmian w ich wyglądzie, wiele z nich nie może z całą pewnością stwierdzić, że potrafi rozpoznać objawy choroby. Ponadto, ponad połowa badanych (60%) z wielu powodów zwleka ze zgłoszeniem się do lekarza, np. ponieważ wstydzi się lub boi odbyć wizytę, bądź też nie ma dostępu do opieki medycznej.
Styl życia też ma znaczenie
Niewiele kobiet jest też świadomych faktu, że istnieje kilka znaczących czynników związanych ze stylem życia, które mogą zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka piersi. Prawie 2/3 (64%) badanych nie zdaje sobie sprawy, że regularne ćwiczenia mogą pomóc zapobiec chorobie. Podobnie 63% nie wie, że spożywanie alkoholu wiąże się z podniesionym ryzykiem wystąpienia choroby.
Przede wszystkim profilaktyka
Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że rak piersi zabija ponad 500 000 kobiet na świecie każdego roku. Ta liczba mogłaby być znacząco niższa, gdyby rak był wykrywany we wczesnym stadium rozwoju. W ciągu ostatnich 25 lat firma AVON oraz AVON Foundation for Women przekazały ponad 800 mln dolarów na rzecz profilaktyki raka piersi. Działania edukacyjne objęły 180 milionów kobiet, a kolejnych 20 milionów skorzystało z finansowanych przesiewowych badań zdrowotnych.
„Wczesne wykrycie raka piersi jest kluczowe w jego leczeniu. Tymczasem, nasza ankieta pokazuje, że kobiety nie są świadome ryzyka i nie widzą, jakich objawów szukać. Chcemy to zmienić z pomocą naszej globalnej sieci ludzi dobrej woli: 6 milionów naszych Konsultantek i ponad 26 000 pracowników. Wspólnie pomożemy kobietom na całym świecie zrozumieć raka piersi. Chcemy zbudować ich świadomość, by każdego dnia były pewne swojego zdrowia.” – mówi Sheri McCoy, Dyrektor Generalna AVON.
Dr Paul Goss, Prezes Naukowego Komitetu Doradczego Fundacji AVON i Dyrektor Centrum Badań nad Rakiem Piersi szpitala w Massachusetts dodaje: „Wyniki badania przeprowadzonego przez AVON pokazują, jak wiele pracy jeszcze przed nami w budowaniu świadomości raka piersi wśród społeczzeństwa, a także w edukowaniu o czynnikach ryzyka, wczesnych objawach raka piersi i sposobach działania w przypadku ich wykrycia. Świadomość kobiet jest najważniejsza, bo umożliwia rozpoznanie raka we wczesnym stadium jego rozwoju. A wczesna diagnoza otwiera drogę do skutecznego zwalczania raka i ratowania życia kobiet.”
AVON Breast Cancer Promise
W ramach kampanii AVON Breast Cancer Promise, firma zobowiązuje się stworzyć we współpracy z organizacjami charytatywnymi i specjalistami w dziedzinie raka piersi, światowy ruchu skupiający się na uświadamianiu kobietom, jakie są czynniki ryzyka tej choroby. AVON chce zaktywizować swoją sieć 6 milionów Konsultantek na całym świecie oraz wykorzystać katalogi i internetowe środki przekazu informacji, by pomóc 50 milionom kobiet rocznie (i ponad 250 milionom kobiet w ciągu 5 lat) nauczyć się rozpoznawać wczesne objawy raka piersi. Firma pragnie pomóc każdej kobiecie zrozumieć, kiedy i gdzie powinna szukać pomocy lekarskiej, poprzez skierowanie jej do lokalnej służby medycznej i organizacji charytatywnych lub poprzez ufundowanie przesiewowych badań mammograficznych.
W SPRAWIE POROZUMIENIA Z PANIĄ PATRYCJĄ FREJOWSKĄ
Zgodnie z naszymi wcześniejszymi zapowiedziami dzisiaj odbyło się spotkanie z Panią Patrycją Frejowską, naszą byłą współpracowniczką, autorką posta, w którym opisała historię zakończenia naszej współpracy w maju br. Celem spotkania było omówienie konkretnych form pomocy, której jako firma możemy udzielić Pani Patrycji.
Historia Pani Patrycji stała się dla nas impulsem do zbudowania zupełnie nowego systemu wsparcia naszych chorujących pracowników i współpracowników. Stworzyliśmy nowe stanowisko – Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym –
i zaproponowaliśmy je Pani Patrycji. Pani Patrycja przyjęła ofertę i będzie zatrudniona w AVON Polska. Jak wszyscy pracownicy Pani Patrycja zostanie również objęta prywatną opieką medyczną.
W imieniu swoim, jak i naszej firmy chciałam oficjalnie przeprosić Panią Patrycję. Jak tylko dowiedziałam się o całej sytuacji, osobiście zaangażowałam się w jej rozwiązanie. Wyciągnęliśmy wnioski i zrobimy wszystko, żeby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Właśnie dlatego poprosiliśmy Panią Patrycję, by objęła nowo utworzone stanowisko – Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym. Pani Patrycja przyjęła naszą propozycję. Wierzę, że razem z Panią Patrycją będziemy mogli jeszcze lepiej troszczyć o zdrowie kobiet chorych na raka – mówi Dyrektor Zarządzająca AVON Cosmetics Polska – Barbara Goździkowską.
Doceniam, że objęłam w AVON stanowisko Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym i dzięki temu będę mogła pomagać innym osobom, które mogą potrzebować w przyszłości pomocy – mówi Patrycja Frejowska.
KOMUNIKAT AVON COSMETICS POLSKA
W SPRAWIE POSTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
W nawiązaniu do informacji opublikowanych przez Panią Patrycję chcemy przekazać, że nawiązaliśmy bezpośredni kontakt i nie zostawimy Pani Patrycji bez pomocy.
Jest nam bardzo przykro z powodu okoliczności, w jakich znalazła się Pani Patrycja. Jednocześnie przepraszamy za brak oczekiwanej reakcji. Ta historia wiele nas nauczyła
i zrobimy wszystko, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Pragniemy też podkreślić, że kiedy firma dowiaduje się o chorobie nowotworowej obecnego lub byłego pracownika podejmuje działania w celu udzielenia możliwej pomocy. W tym zakresie AVON współpracuje z Fundacją Onkologiczną Alivia, której przekazuje wsparcie finansowe.
Będziemy informować na temat postępów w tej sprawie.
W imieniu
AVON COSMETICS POLSKA
Ewa Wojtarowicz
Communication Manager
tel,: 789 280 280
Ta strona używa plików cookies w celu zbierania informacji statystycznych oraz personalizacji ustawień serwisu.AkceptujęWięcej informacji