Jakie są Twoje trzy słowa?

05.10.2022

Okrągłe, miękkie, wrażliwe? Delikatne, kształtne, średniego rozmiaru? A może drobne, sterczące piłeczki? Jakie trzy słowa najlepiej opisują Twoje piersi? W najnowszej kampanii #NormalneZeIchDotykam (#NormalForMe), przygotowanej na Miesiąc Świadomości Raka Piersi, zachęcamy kobiety do poznawania swoich piersi i opisania ich w trzech słowach.

W ramach obchodów tegorocznego „różowego października” kierujemy społeczną uwagę na niezwykle istotną kwestię kształtowania i promowania wśród kobiet nawyku regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Mając na celu zwiększanie świadomości znaczenia wczesnego wykrywania niepokojących objawów, w kampanii #NormalneZeIchDotykam, zachęcamy do poznawania swoich piersi takimi, jakie są na co dzień.

Dlatego też zaprasza kobiety do dzielenia się w Social Mediach trzema słowami opisującymi wygląd ich piersi. Bowiem, gdy wiesz, jakie są normalnie twoje piersi, łatwiej będzie ci zauważyć ewentualne zmiany, a wczesne ich wykrycie i kontakt z lekarzem to najlepsze działania profilaktyczne.

„Chcemy przełamać barierę przed rozmowami na temat zdrowia piersi, pomóc ludziom poznać objawy raka piersi i informować, jakie działania należy podejmować w przypadku ich wystąpienia. Dlatego zachęcamy kobiety, a także mężczyzn, do podzielenia się trzema słowami opisującymi ich piersi na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku, aby zwiększyć świadomość i przypomnieć, jak ważne jest samobadanie” – mówi Angela Cretu, CEO Avon.

W tym roku przypada także jubileusz 30-lecia działalności Avon na rzecz budowania i rozwijania świadomości raka piersi na całym świecie. W tym czasie przekazaliśmy 947 mln USD na wspieranie profilaktyki, umożliwiając wykonanie 16 milionów badań pozwalających na potwierdzenie zdrowia piersi u kobiet na całym świecie (Raport Avon “Responsible Business Report”). Tylko w 2021 roku 406 tysięcy. kobiet otrzymało wsparcie dzięki naszym dotacjom na rzecz fundacji i organizacji zajmujących się problematyką raka piersi.

W Polsce od 1998 roku prowadzimy kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce tej choroby w kraju. W ramach kampanii, co roku organizujemy akcję „Gabinety z Różową Wstążką”, której celem jest ułatwianie kobietom dostępu do badań USG oraz promocja zdrowego, pozytywnego nawyku regularnego badania i dbania o piersi. Do tej pory dofinansowaliśmy ponad 58 tysięcy. badań, a każdego roku przekazujemy ok. 500 tysięcy. zł (Raport CSR Avon 2021) na ten cel.

Jak dołączyć do akcji #NormalneZeIChDotykam?

Kampania #NormalneZeIChDotykam startuje 1 października, otwierając Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Do udziału w globalnej aktywacji zapraszamy wszystkie osoby posiadające konto na Social Mediach: Twitterze, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy podzielić się w Social Mediach trzema słowami, które najlepiej opisują własne piersi i dodać hasztagi: #NormalneZeIchDotykam, #AvonPolska oraz #NormalForMe.

Każdy post może pomóc zapoczątkować zmianę społeczną i stać się ogromną inspiracją dla innych kobiet do przełamania wstydu przed dotykaniem własnych piersi i impulsem do zatroszczenia się o ich zdrowie.