banner_avon-kontra-rak-piersi-copy2

O kampanii

Avon dba o kobiety nie tylko poprzez dostarczanie jakościowych produktów czy wspieranie ich przedsiębiorczości, ale także troszcząc się o ich zdrowie i bezpieczeństwo. Działalność społeczna jest wpisana w DNA Avon, od lat głośno mówimy o tematach, które są dla nas ważne. W Polsce aktywnie prowadzimy dwie duże kampanie CSR-owe – Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc. Pierwsza z nich ma na celu podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. Każdego roku dofinansowujemy tysiące badań USG piersi i prowadzimy działania edukacyjne, współpracując z najważniejszymi organizacjami zaangażowanymi w walkę z rakiem piersi.  Natomiast działania w zakresie zainicjowanej w 2008 roku kampanii Avon Kontra Przemoc koncentrują się na udzielaniu pomocy ofiarom, ale także edukacji i nagłaśnianiu problemu.

W Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych w kraju. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Uczymy, że trzeba regularnie się badać, aby potwierdzić zdrowie swoich piersi.

Jedną z najważniejszych inicjatyw podejmowanych w ramach kampanii jest program dofinansowywanych badań USG piersi „Gabinety z Różową Wstążką” realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tylko w 2019 dofinansowaliśmy 10 000 badań.

w Gabinetach z całej Polski. Wszystkie działania w ramach kampanii prowadzone są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką.

Na całą kampanię przeznaczyliśmy do 2019 roku aż 18,5 mln złotych!

Aby zamówić produkt, kliknij tutaj

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!