baner-okampanii

O kampanii

Avon od 135 lat dba o kobiety – dostarcza im jakościowe produkty, troszczy się o ich zdrowie i bezpieczeństwo, wspiera ich przedsiębiorczość, a także daje im możliwość zdobycia niezależności finansowej, pracy na własnych zasadach i ciągłego rozwoju zawodowego. Działalność społeczna jest wpisana w nasze DNA. Dd lat głośno mówimy o tematach, które są dla ważne dla kobiet, tworząc przy tym lepszy świat DLA nich, dla nas wszystkich.

W Polsce aktywnie prowadzimy dwie duże kampanie CSR-owe – Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc. Pierwsza z nich prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych w kraju. Ma na celu podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi, pokazywanie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna oraz zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. Każdego roku dofinansowujemy tysiące badań USG piersi i prowadzimy działania edukacyjne, współpracując z najważniejszymi organizacjami zaangażowanymi w walkę z rakiem piersi. Uczymy również, że trzeba regularnie się badać, aby potwierdzić zdrowie swoich piersi.

Jedną z najważniejszych inicjatyw podejmowanych w ramach kampanii jest program dofinansowywanych badań USG piersi „Gabinety z Różową Wstążką”, realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa–Centrum. Tylko od 2019 dofinansowaliśmy ponad 18 000 badań w Gabinetach z całej Polski. Wszystkie działania w ramach kampanii prowadzone są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką.

Na całą kampanię przeznaczyliśmy do 2021 roku blisko 20 mln złotych!

Aby zamówić produkt, kliknij tutaj

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!