banery_CSR_o_kampanii

O kampanii

Avon dba o kobiece piękno w każdym aspekcie: to firma, która dostarcza tusz do rzęs, ale i zapewnia środki do życia. Firma, która walczy ze zmarszczkami, ale i prowadzi batalię z rakiem piersi. Firma, która wie, że piękne usta to skarb, ale też otwiera usta i zabiera głos w sprawie walki z przemocą w rodzinie oraz niezależności finansowej kobiet.

W 1992 roku ruszyła globalna kampania Avon kontra Rak Piersi. Jej celem jest walka z chorobą, która jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u kobiet. Profilaktyka i działania podnoszące świadomość społeczną w zakresie tego schorzenia to najważniejszy strategicznie projekt prowadzony przez Avon na świecie.

W Polsce kampania Avon kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych prowadzonych w Polsce. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie! Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.

W ramach kampanii podejmowane są między innymi następujące inicjatywy: „Gabinety z Różową Wstążką” oraz „Marsz Różowej Wstążki”.

„Gabinety z Różową Wstążką” to program umożliwiający kobietom wykonanie badań USG piersi, kontrolne badania diagnostyczne oraz edukację na temat zachowań profilaktycznych. W 2015 roku Avon, wraz ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum, w ramach tej akcji dofinansował ponad 5500 badań w Gabinetach w całej Polsce.

Stałym elementem Kampanii jest również „Marsz Różowej Wstążki”. To jedna z tych akcji w Polsce, która zdobyła ogromną aprobatę społeczeństwa, mediów i wielu znanych osób. Udział w Marszu jest sposobem na poparcie inicjatywy i podkreślenie istoty problemu. Tradycją stało się, że podczas Marszu kobiety mają możliwość wykonania USG piersi.

Zobacz, jak wyglądał zeszłoroczny Marsz!

Wszystkie działania w ramach kampanii prowadzone są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką.

Do 2015 roku udało nam się zebrać na ten cel blisko 17 000 000 złotych!

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!

Aby zamówić produkt, kliknij tutaj