banery_CSR_o_kampanii

O kampanii

AVON dba o kobiece piękno w każdym aspekcie: to firma, która dostarcza tusz do rzęs, ale i zapewnia środki do życia. Firma, która walczy ze zmarszczkami, ale i prowadzi batalię z rakiem piersi. Firma, która wie, że piękne usta to skarb, ale też otwiera usta i zabiera głos w sprawie walki z przemocą w rodzinie oraz niezależności finansowej kobiet.

W 1992 roku ruszyła globalna kampania AVON Kontra Rak Piersi. Jej celem jest walka z chorobą, która jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u kobiet. Profilaktyka i działania podnoszące świadomość społeczną w zakresie tego schorzenia to najważniejszy strategicznie projekt prowadzony przez AVON na świecie.

W Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych prowadzonych w Polsce. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie! Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.

Jedną z najważniejszych inicjatyw podejmowanych w ramach kampanii jest program dofinansowanych badań USG piersi „Gabinety z Różową Wstążką” realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum. Tylko w 2018 w ramach tej akcji dofinansowaliśmy 7 000 badań w 96 gabinetach w całej Polsce.

Wszystkie działania w ramach kampanii prowadzone są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką.

Do 2017 roku udało nam się zebrać na ten cel blisko 17 500 000 złotych!

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!

Aby zamówić produkt, kliknij tutaj

Breast Cancer Promise

AVON działa na całym świecie! W manifeście AVON Breast Cancer Promise, marka zobowiązuje się stworzyć we współpracy z organizacjami charytatywnymi i specjalistami w dziedzinie raka piersi, światowy ruch skupiający się na uświadamianiu kobietom, jakie są czynniki ryzyka tej choroby. AVON chce zaktywizować swoją sieć 6 milionów Konsultantek na całym świecie oraz wykorzystać katalogi i internetowe środki przekazu informacji, by pomóc 50 milionom kobiet rocznie (i ponad 250 milionom kobiet w ciągu 5 lat) nauczyć się rozpoznawać wczesne objawy raka piersi. Marka pragnie pomóc każdej kobiecie zrozumieć, kiedy i gdzie powinna szukać pomocy lekarskiej, poprzez skierowanie jej do lokalnej służby medycznej i organizacji charytatywnych lub poprzez ufundowanie przesiewowych badań mammograficznych. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie: https://www.avonfoundation.org/programs/breast-cancer/