banner-dlugi

Dzień Różowej Wstążki 2017 – razem przeciw rakowi piersi

10 czerwca warszawskie Bulwary Wiślane Jana Karskiego znów będą różowe! Już po raz 20. odbędzie się finał kampanii AVON kontra Rak Piersi, której celem jest uświadamianie Polek, że rak to nie wyrok, a jego wczesne wykrycie pozwala na pełne wyleczenie. Dzień Różowej Wstążki to pełen atrakcji piknik rodzinny łączący edukację z relaksem. Wydarzenie poprzedza trwająca w aplikacji Endomondo rywalizacja „AVON Walk & Ride. Każdy kilometr ma znaczenie”, której celem jest zebranie 2 milionów kilometrów, za które AVON dofinansuje 6 000 badań USG piersi podczas październikowej akcji „Gabinety z Różową Wstążką”.

 

W tym roku podczas pikniku uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę na temat profilaktyki raka piersi w trakcie konsultacji z lekarzami, dowiedzieć się, jak ważny jest zdrowy styl życia od dietetyków i trenerów personalnych, a także skorzystać z wielu atrakcji, które AVON organizuje wspólnie z partnerami w strefach tematycznych. Wydarzenie poprowadzą Dorota Wellman, Marcin Prokop i Filip Chajzer, a wśród gości pojawią się ambasadorzy AVON: Małgorzata Kożuchowska, Patricia Kazadi, a także Red Lipstick Monster. Przez cały czas trwania eventu, w specjalnie przygotowanej strefie uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość zdobycia autografów i zrobienia sobie zdjęć z gwiazdami.

 

W strefie zdrowia na uczestniczki pikniku będą czekali lekarze z Medicover, w programie również badania USG piersi. Wykwalifikowane braffiterki z firmy Li PARIE Lingerie powiedzą, jak ważny jest odpowiednio dopasowany biustonosz i pomogą wybrać idealny i piękny model. Dzięki firmie Braster uczestniczki pikniku będą mogły poznać system domowej profilaktyki raka piersi i nauczyć się samobadania za pomocą innowacyjnego urządzenia medycznego.

 

W strefie piękna profesjonalni wizażyści AVON będą wykonywać modne makijaże i udzielać porad dotyczących doboru kosmetyków. W namiocie kulinarnym specjaliści z firmy Zepter powiedzą, jak gotować smacznie i zdrowo. Eksperci z firmy Sante i Studia Sante Uzdrowisko Miejskie przeprowadzą pomiary biowitalności i konsultacje terapeutyczne, a także degustację wybranych produktów.
W strefie relaksu będzie można odpocząć na leżakach, a prawdziwe odprężenie zapewnią masażyści
z For Good Health. Nie zabraknie atrakcji dla mężczyzn, a wśród nich – technologiczna strefa Samsung, w której będzie można przenieść się do wirtualnej rzeczywistości. Samsung udowodni, że technologia jest również kobieca, prezentując swoje najbardziej kobiece produkty. Najmłodszych uczestników zaprosimy do Strefy Malucha z różowym piaskiem, basenem z piłeczkami oraz bańkami mydlanymi, które z pewnością dostarczą dzieciom mnóstwo frajdy.

 

Punktem kulminacyjnym wydarzenia będzie ogłoszenie liczby zebranych kilometrów w rywalizacji „AVON Walk & Ride. Każdy kilometr ma znaczenie” i tym samym liczby badań USG piersi, które AVON dofinansuje w październiku w ramach akcji „Gabinety z Różową Wstążką”. Jeszcze do 9 czerwca można dołączyć do rywalizacji, zamieniając tysiące stawianych codziennie kroków i przemierzanych kilometrów na realną pomoc. Należy pobrać bezpłatną aplikację Endomondo Sports Tracker, wybrać w menu „Rywalizacje” i wyszukać „AVON Walk & Ride. Każdy kilometr ma znaczenie”. Co dalej? Wystarczy uruchamiać aplikację zawsze, gdy spacerujesz, maszerujesz, uprawiasz nordic walking, biegasz czy jeździsz na rowerze. Zaproś znajomych i zmierzcie się w liczbie zebranych kilometrów
i spalonych kalorii. Pochwal się swoimi osiągnięciami, publikując zdjęcie na Facebooku i Instagramie
i oznacz je za pomocą oficjalnych # rywalizacji: #AVONKontraRakPiersi #AVONWalkAndRide
i #avonpolska. 100 osób, które spalą najwięcej kalorii, wygrywa zestaw kosmetyków AVON. Swoje wyniki można sprawdzić w aplikacji lub na stronie www.endomondo.com. Wyzwanie podjęły Ambasadorki AVON: Patricia Kazadi i Małgorzata Kożuchowska, a ich starania możesz zobaczyć na Facebooku @Avon Polska i Instagramie @avon_polska.

 

Podczas Dnia Różowej Wstążki będziemy walczyć o zwiększenie puli badań, biegając na bieżni i jeżdżąc na rowerach treningowych w strefie zbierania kilometrów firmy Kettler. Uczestnicy będą mogli zmierzyć się również w wielkim Quizie Różowej Wstążki, w którym do wygrania będą wspaniałe nagrody: pięć rowerów Electra, rower stacjonarny firmy Kettler, smartfon Samsung Galaxy S8 oraz zestawy kosmetyków AVON.

 

Organizatorem Dnia Różowej Wstążki jest firma AVON Cosmetics Polska, która od 1998 roku prowadzi kampanię AVON kontra Rak Piersi. Kampania finansowana jest ze sprzedaży produktów
z Różową Wstążką dostępnych w katalogach, online i warszawskim Avon Studio. Partnerami Dnia Różowej Wstążki są organizacje non-profit: Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie.

 

Dzień Różowej Wstążki odbędzie się w sobotę, 10 czerwca 2017 w godz. 14:00 – 18:00, na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie. Już teraz dołącz do wydarzenia na oficjalnym profilu AVON Polska na Facebooku.

 

***

Kontakt prasowy:

AVON Cosmetics Polska

Magdalena Mączyńska

PR Lead

Mobile: 789 202 902

e-mail: magdalena.maczynska@avon.com

********************************************************************************************

Dzień Różowej Wstążki 2016 za nami! 11 czerwca na Bulwarach Wiślanych prawie 7 000 uczestników dowiedziało się, jak ważny jest zdrowy styl życia i regularne badania profilaktyczne, łącząc edukację z zabawą i relaksem.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Na czas Dnia Różowej Wstążki Bulwary Wiślane Jana Karskiego zostały podzielone na specjalne strefy dedykowane profilaktyce raka piersi i zdrowemu stylowi życia. Na scenie, Dorota Wellman i Olivier Janiak przeprowadzili szereg rozmów z ekspertami: lekarzami, trenerami i dietetykami oraz gwiazdami. Uczestnicy mogli posłuchać wywiadów odpoczywając na różowej trawie i na różowych leżakach w wyjątkowej strefie relaksu usytuowanej przed samą sceną.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Razem z uczestnikami, Dzień Różowej Wstążki świętowała Ambasadorka AVON, wokalistka, skrzypaczka i kompozytorka – Justyna Steczkowska oraz znane blogerki Jessica Mercedes i Pani Ekscelencja.

11 czerwca 2016 , fot. Dariusz Gałązka/AKPA

11 czerwca 2016 , fot. Dariusz Gałązka/AKPA

Aktywności w poszczególnych strefach były relacjonowane przez nieocenionego w roli reportera terenowego Filipa Chajzera. Uczestnicy wzięli udział w zajęciach fitness Nike Training Club i treningach biegowych prowadzonych przez znanych trenerów, m. in. Kasię Wolską. Fani zdrowego gotowania mogli wziąć udział w pokazach kulinarnych prowadzonych przez Karola Okrasę i autorkę bloga White PlateElizę Mórawską.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Chętnie odwiedzane były również stanowiska organizacji non-profit: Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum, Fundacji Rak’n’Roll-Wygraj życie, oraz Fundacji Onkologicznej Alivia oraz Strefa Zdrowia, gdzie lekarze z Medicover i onkolodzy udzielali konsultacji.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Zdobyte informacje były przydatne podczas Wielkiego Quizu Różowej Wstążki, w którym nagrodami były skuter VESPA, pięć rowerów Electra Bike oraz zestawy kosmetyków AVON.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Ogromną popularnością cieszyła się Strefa Piękna, w której Panie mogły oddać się w ręce makijażystów marki AVON oraz brafitting wykonywany przez profesjonalistyki z Li Parie.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Nie zabrakło także atrakcji dla najmłodszych takich jak różowa piaskownica, basen z różowymi piłeczkami, malowanie buziek czy różowe baloniki i bajki czytane przez Karolinę Malinowską.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Do kampanii przyłączył się również znany projektant Łukasz Jemioł, który zaprojektował specjalnie na ten dzień wyjątkową koszulkę z różową wstążką. Całkowity zysk z ich sprzedaży został przeznaczony na cele kampanii AVON kontra Rak Piersi.

11 czerwca 2016 , fot. Dariusz Gałązka/AKPA

11 czerwca 2016 , fot. Dariusz Gałązka/AKPA

Zwieńczeniem Dnia Różowej Wstążki było ogłoszenie liczby badań USG piersi, które zostaną dofinansowane w październiku w ramach akcji Gabinety z Różową Wstążką. Przez cały maj trwała w aplikacji Endomondo rywalizacja „AVON WALK. Każdy krok ma znaczenie”, której celem było zebranie jak największej liczby kilometrów przeliczonych następnie na dofinansowane badania. Przyłączyło się do niej prawie 60 000 osób i udało się zebrać ponad 2 000 000 km. Również podczas wydarzenia uczestnicy zbierali dodatkowe kilometry i dzięki ich aktywności AVON wraz z Nestlé FITNESS i ERGO Hestia dofinansują na jesieni 6 500 badań USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

11 czerwca 2016 , fot. AVON

Partnerami Dnia Różowej Wstążki byli: Nestlé FITNESS, ERGO Hestia, Nike, Medicover i Li PARIE.

Zapraszamy do obejrzenia relacji z wydarzenia!

Dziękujemy, że byliście z nami!